وبلاگ امیر تتلو | امیر حسین مقصودلو

وبلاگ امیر تتلو | امیر حسین مقصودلو

وبلاگ امیر تتلو | امیر حسین مقصودلو

وبلاگ امیر تتلو | امیر حسین مقصودلو

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ امیر تتلو نمیتونی مثه من باشی

آهنگ جدید امیر تتلو نمیتونی مِثِه من باشی با لینک مستقیم و متن آهنگ
تنظیم : نادر کوهستانی

متن آهنگ امیر تتلو نمیتونی مثه من باشی

تو مال این صحبتا نیستی، نیستی نه
حالا بشین بخور تا صبح برام ویسکی
خودتو بزن به مستی
تنها بمون حالا که یه دنده هستی
خودتو بزن به بیهوشی
انگار حواست نی چی میپوشی
حواست نی دنیا هیچی توش نی
هنو گمی تو همین پوچی
تو نمیتونی مثه من باشی
تو خیلی چیزا کم داشتی
فاز غلطی ورداشتی
یه چیزایی میگی که توی جمع جاش نی
تو نمیتونی مثه من باشی
فرقی نداری با یه نقاشی
دیگه قیدتو زدم کاشکی
یکمی با دوروبریات فرق داشی
این تیکه ها که بهم میندازی خودم نوشتم شون رو کاغذ
چک نویساشم اون روا هست
فروختم به خواننده ها
خوندن و رسیده آهنگ یه جا
به گوش تو امثال تو
کم نمیارم جلو بحث های تو
عکسامونو میگی پاک کردی ولی باز شب با گریه نگام میکنی
عذاب وجدان میگیری وقتی حتی با غریبه یه شام میخوری
داری گریه جلو چشمام میکنی
ولی بازم بی ادبی

لات میشی وقتی یه شات میخوری

هنو توهمی یهو میکنی بی توجه میری

همه چی بدتر شد دیدی

ببین تقاص همشو میدی

هنوز واسم دلت تنگ میشه

یا نشسته یه کیس بهتر پیشت

علاقم داره بهت کم میشه

میبینی که هرچی نوشتم میشه

چند روزه که اصا حال خودمو ندارم و هر جاییم میرم میشینم یه گوشه و

سرم تو گوشیمه

از همه میپرسم کوش این ای

الان کجاستو چی پوشیده

به حرف کی گوش میده

چند روزه اصا هیچی نمیفهمم

سرم سنگینه

فضا غمگینه انگار مخم گوزیده

اینقده لوسی که حتی نمیشه بوسیدت

تو نمیتونی مثه من باشی

تو خیلی چیزا کم داشتی

فاز غلطی برداشتی

یه چیزایی میگی که تویه جمع جاش نی

تو نمیتونی مثه من باشی

فرقی نداری با این نقاشی

دیگه قیدتو زدم کاشکی یکمی با دورو وریا فرق داشتی


جهت دانلود آهنگ روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ امیر تتلو نمیتونی مثه من باشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی