وبلاگ امیر تتلو | امیر حسین مقصودلو

وبلاگ امیر تتلو | امیر حسین مقصودلو

وبلاگ امیر تتلو | امیر حسین مقصودلو

وبلاگ امیر تتلو | امیر حسین مقصودلو

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ امیر تتلو یه خواهش

آهنگ جدید امیر تتلو یه خواهش با لینک مستقیم و متن آهنگ

تنظیم : نادر کوهستانی


تو هم مثل من مخت تو هپروته هنوزم گردنبند من گلوته

گردنبندم گلوته زیر چشاتم که حتما کبوده

ببین اونا حرفای من نبوده دیگه دور تو پر گرگ و عنکبوته

هر سری چند تا پت و پهن پلوته چرا هیچ حس خوبی اصلا نمونده

ببین من خوبیامم کم نبوده بیبی من خوبیامم کم نبوده

یه خواهش یکم این مست روانی رو بخواهش

این چته داغونو بده پرو بال بهش بسازش یه خواهش

متن آهنگ یه خواهش امیر تتلو

دیگه هیچکی نیست واسه تو کم نذاره

از کارات سر درآره

تورو از این حالت بد درآره

بعد برات هی بهونه بد نیاره

گریه هاتم ربطی به من نداره

بساط ریخت و پاش هر دوتامون برقراره

دیگه اون چشای نازت سگ نداره

رفتارات فرق نداره

دیگه کار توهمش ازم فراره

تنها چیزی که توی دفترامه

شعرای تنهایی با یه جمله ی رفت الانه

جهت دانلود آهنگ روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود آهنگ امیر تتلو یه خواهش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی